informacje ogólne
Oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta lub rękojmią Przedsiębiorstwa Komputerowo Obliczeniowego Jeżeli do sprzętu dołączona jest karta gwarancyjna producenta, nabywca może realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej zgodnie z zawartą w niej informacją
procedura reklamacyjna
Dotyczy towarów nie posiadających gwarancji producenta. W przypadku składania reklamacji nabywca zobowiązany jest przestrzegać następujących procedur:
- sprzęt powinien zostać odesłany w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport, zawierać opis usterki, kopię faktury lub paragonu zakupu. Uwaga : brak oryginalnego opakowania może spowodować uszkodzenia sprzętu w czasie transportu
- produkty, takie jak twarde dyski, adaptery, płyty główne komputerowe i inne wrażliwe na ładunki elektrostatyczne, powinny być zapakowane w metalizowane torebki antyelektrostatyczne i zabezpieczone przed udarami mechanicznymi w czasie transportu.
- reklamowane produkty należy dostarczyć na adres : Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe , Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe
ul. Zakopiańska 97 , 30-418 Kraków
szczegółowe warunki gwarancyjne
- Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem umowy sprzedaży (zwanych w dalszej części umowy Sprzętem) zawartej pomiędzy firmą Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe, a Kupującym.
- Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe (Sprzedawca) nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.
- Gwarancji udziela się na każdy podzespół z osobna. Okres obowiązywania gwarancji liczy się od daty zakupu Sprzętu i wynosi 12 miesięcy (chyba że w ofercie podano inaczej).
- Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni.
- Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia:
- zostały spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego, pola magnetycznego lub będące następstwem urazów mechanicznych,
- zostały spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem bądź czyszczeniem albo konserwacją Sprzętu, są następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych,
- są następstwem, posługiwania się Sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu komputerowego lub instrukcją producenta,
- są następstwem zwarcia, przepięcia znajdującej się poza Sprzętem instalacji elektrycznej,
- zostały spowodowane zalaniem Sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniami,
- wynikają z eksploatacji Sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach np. duże zapylenie, zbyt duża wilgotność,
- są następstwem naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację,
- Pojęcie wady sprzętu, o którym mowa w punkcie 3 niniejszej karty gwarancyjnej, nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych, a także instalacji i konfiguracji oprogramowania.
- Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności: za utracone w rezultacie ujawnienia się wady dane oraz oprogramowanie zainstalowane na Sprzęcie, z tytułu poniesionych przez Kupującego kosztów odtworzenia (odzyskania) danych i ponownej instalacji oprogramowania lub jego ponownego nabycia i uzyskania licencji.
- Odpowiedzialność Przedsiębiorstwa Komputerowo Obliczeniowego nie obejmuje następujących przypadków:
a) złej współpracy z oprogramowaniem lub sprzętem Użytkownika
b) szkody wyrządzonej polegającej m.in. na utracie danych, utracie zysków związanych z awarią sprzętu. - W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny.
- Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu. Dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę.
- Dostarczając towar do naszego serwisu klient otrzymuje "Rewers" - potwierdzenie przyjęcia sprzętu
- Serwis Przedsiębiorstwa Komputerowo Obliczeniowego zastrzega, że:
a)Nie wydaje duplikatu w/w rewersu
b) Nie ponosi odpowiedzialności za skutki utraty rewersu
c) W przypadku dostarczenia towaru za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) potwierdzeniem przyjęcia przesyłki do serwisu, jest złożenie na liście przewozowym podpisu i pieczęci imiennej przez pracownika serwisu firmy Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe.
Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową, zgodnie z brzmieniem Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176)